星期二, 十月 30, 2007

又挖了一个窟窿!:)))))))))))))

开了个新blog

鉴于我在开blog这件事上credit很不好,虎头蛇尾、有始无终、四处破坏地球的完整性、etc etc,俺就不多说什么了。这一个也很有可能过两天就丢一边不管了,所以“警告在先”!唉,还挺自作多情的,好像大家整天来follow我的blog update一样。不过我现在真是脸皮厚到家了,都修炼到我是流氓我怕谁的境界了。不容易呀......

4 条评论:

匿名 说...

没关系,地球上还有松鼠那。你挖的坑没它们多

匿名 说...

Congratulations! I have some CD of 古筝, sounds wonderful. When you are ready to perform, let me know and I could be a great listener. :-)

BTW, my baby is not out yet. This sweetie will come to this world in late Dec. Thanks for your good words.

My blog article is just ZT a real story that I saw online, which is truly amazing! Since I might face the similar 糖妈妈催产, so keep a record of it in blog.

冬梅 说...

我当时看了特佩服你!想着都玩命成这样了还有空写生产过程,还这么快就贴出来了?!我都快感动死了。

看来最近阅读能力有问题,竟然没看明白是转贴。我差点儿就在自己的blog上给你发奖章了!:)))))))))))) 那笑话可就闹大了。呵呵。既然是这样,祝生产顺利啦!

匿名 说...

I spent almost two month for bed resting without any additional activities other than eating and bath, in this summer. Now, I have to monitor my blood suger level four times a day. 我容易吗? 能不能提前发奖章? :-)

Actually, I have considered myself very lucky and rewarded during the whole process. I learned so much on OB/GYN stuff and baby health issues. Thanks for the good words.